Galeria historycznych zdjęć Pana Tomasza Wacha. |
![Grójecka KD - Tyb5-3386 w Iwicznej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw179.jpg) |
Data: |
maj 1962 r.
|
Lokomotywa: | Tyb5-3386
|
Miejsce: | Iwiczna
|
Grójecka KD - Tyb5-3386 w Iwicznej. |
![Na szlaku kolejki grójeckiej - Tyn6-3633 z pociągiem osobowym w Pyrach.](galerie/tomasz_wach/tn_tw015.jpg) |
Data: |
1963 r.
|
Lokomotywa: | Tyn6-3633
|
Miejsce: | Pyry
|
Na szlaku kolejki grójeckiej - Tyn6-3633 z pociągiem osobowym w Pyrach. |
![Na kolejce gdańskiej - Ty1-1096 w Gdańsku.](galerie/tomasz_wach/tn_tw016.jpg) |
Data: |
1963 r.
|
Lokomotywa: | Ty1-1096
|
Miejsce: | Gdańsk
|
Na kolejce gdańskiej - Ty1-1096 w Gdańsku. |
![Tw1-116 w Gdańsku.](galerie/tomasz_wach/tn_tw024.jpg) |
Data: |
1963 r.
|
Lokomotywa: | Tw1-116
|
Miejsce: | Gdańsk
|
Tw1-116 w Gdańsku. |
![Kolejka grójecka i Tyb5-3386 na stacji Iwiczna.](galerie/tomasz_wach/tn_tw041.jpg) |
Data: |
1963 r.
|
Lokomotywa: | Tyb5-3386
|
Miejsce: | Iwiczna
|
Kolejka grójecka i Tyb5-3386 na stacji Iwiczna. |
![Parowóz Ty1-1096, manewrujący na stacji Gdańsk Wąskotorowy.](galerie/tomasz_wach/tn_tw121.jpg) |
Data: |
1963 r.
|
Lokomotywa: | Ty1-1096
|
Miejsce: | Gdańsk
|
Parowóz Ty1-1096, manewrujący na stacji Gdańsk Wąskotorowy. |
![Parowóz Ty1-1096, manewrujący na stacji Gdańsk Wąskotorowy.](galerie/tomasz_wach/tn_tw122.jpg) |
Data: |
1963 r.
|
Lokomotywa: | Ty1-1096
|
Miejsce: | Gdańsk
|
Parowóz Ty1-1096, manewrujący na stacji Gdańsk Wąskotorowy. |
![Wykadrowany portret Ty1-1096.](galerie/tomasz_wach/tn_tw123.jpg) |
Data: |
1963 r.
|
Lokomotywa: | Ty1-1096
|
Miejsce: | Gdańsk
|
Wykadrowany portret Ty1-1096. |
![Trochę niewyraźna fotka, ale widok interesujący: Ferrumka z Cementowni Warszawa.](galerie/tomasz_wach/tn_tw022.jpg) |
Data: |
1965 r.
|
Lokomotywa: | TKh
|
Miejsce: | Warszawa Płudy
|
Trochę niewyraźna fotka, ale widok interesujący: Ferrumka z Cementowni Warszawa. |
![Manewrujący Tp4-44 w okolicach Warszawy Wschodniej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw042.jpg) |
Data: |
1965 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-44
|
Miejsce: | Warszawa
|
Manewrujący Tp4-44 w okolicach Warszawy Wschodniej. |
![Często widywany w warszawskim węźle parowóz najzupełniej słusznie przykuł uwagę Autora.](galerie/tomasz_wach/tn_tw043.jpg) |
Data: |
1965 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-44
|
Miejsce: | Warszawa
|
Często widywany w warszawskim węźle parowóz najzupełniej słusznie przykuł uwagę Autora. |
![Tp4-44 w jeszcze innym ujęciu - zwraca uwagę nieco księżycowy krajobraz, w niczym nie przypominający widoku, jaki można tam zastać dziś.](galerie/tomasz_wach/tn_tw044.jpg) |
Data: |
1965 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-44
|
Miejsce: | Warszawa
|
Tp4-44 w jeszcze innym ujęciu - zwraca uwagę nieco księżycowy krajobraz, w niczym nie przypominający widoku, jaki można tam zastać dziś. |
![Kolejna Tp4, o nieznanym niestety numerze, w okolicach Warszawy Wschodniej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw045.jpg) |
Data: |
1965 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-44
|
Miejsce: | Warszawa
|
Kolejna Tp4, o nieznanym niestety numerze, w okolicach Warszawy Wschodniej. |
![Ponownie kolejka grójecka - parowóz Ty5-3242 w Pyrach.](galerie/tomasz_wach/tn_tw046.jpg) |
Data: |
1965 r.
|
Lokomotywa: | Ty5-3242
|
Miejsce: | Pyry
|
Ponownie kolejka grójecka - parowóz Ty5-3242 w Pyrach. |
![Tp3-19 już w służbie Przedsiębiorstwa Robót Kolejowych - teren parowozowni Warszawa Wschodnia.](galerie/tomasz_wach/tn_tw082.jpg) |
Data: |
1965 r.
|
Lokomotywa: | Tp3-19
|
Miejsce: | Warszawa
|
Tp3-19 już w służbie Przedsiębiorstwa Robót Kolejowych - teren parowozowni Warszawa Wschodnia. |
![Wyjazd ze stacji Warszawa Praga w kierunku wschodnim - kwiecień 1965 r. i mazutowy Ty45 z MD Białystok.](galerie/tomasz_wach/tn_tw178.jpg) |
Data: |
kwiecień 1965 r.
|
Lokomotywa: | Ty45
|
Miejsce: | Warszawa
|
Wyjazd ze stacji Warszawa Praga w kierunku wschodnim - kwiecień 1965 r. i mazutowy Ty45 z MD Białystok. |
![Białostocka Pt31 o nieznanym numerze w okolicach Warszawy Wschodniej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw047.jpg) |
Data: |
1966 r.
|
Lokomotywa: | Pt31
|
Miejsce: | Warszawa
|
Białostocka Pt31 o nieznanym numerze w okolicach Warszawy Wschodniej. |
![Ta sama Pt31 ruszająca w obłokach pary.](galerie/tomasz_wach/tn_tw048.jpg) |
Data: |
1966 r.
|
Lokomotywa: | Pt31
|
Miejsce: | Warszawa
|
Ta sama Pt31 ruszająca w obłokach pary. |
![Pt31 o nieznanym numerze z MD Białystok w okolicy tzw. "trójkąta" w południowym krańcu stacji Warszawa Praga.](galerie/tomasz_wach/tn_tw127.jpg) |
Data: |
1966 r.
|
Lokomotywa: | Pt31
|
Miejsce: | Warszawa
|
Pt31 o nieznanym numerze z MD Białystok w okolicy tzw. "trójkąta" w południowym krańcu stacji Warszawa Praga. |
![Nieco już zapomniana kolej cukrowni Guzów - parowóz typu HF, nr zakładowy 4 przy ładowni obok stacji PKP Szymanów, obecnie Teresin-Niepokalanów.](galerie/tomasz_wach/tn_tw017.jpg) |
Data: |
1967 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Guzów 4
|
Miejsce: | Szymanów
|
Nieco już zapomniana kolej cukrowni Guzów - parowóz typu HF, nr zakładowy 4 przy ładowni obok stacji PKP Szymanów, obecnie Teresin-Niepokalanów. |
![Białogardzka Ok22 o nieznanym numerze w Stargadzie Szczecińskim z pociągiem Szczecin-Kołobrzeg).](galerie/tomasz_wach/tn_tw049.jpg) |
Data: |
1967 r.
|
Lokomotywa: | Ok22
|
Miejsce: | Stargard Szczeciński
|
Białogardzka Ok22 o nieznanym numerze w Stargadzie Szczecińskim z pociągiem Szczecin-Kołobrzeg). |
![Tr21 na stacji Łódz Karolew.](galerie/tomasz_wach/tn_tw180.jpg) |
Data: |
styczeń 1967 r.
|
Lokomotywa: | Tr21
|
Miejsce: | Łódź
|
Tr21 na stacji Łódz Karolew. |
![OKo1-9 z pociągiem do Osowej Góry w Luboniu k. Poznania.](galerie/tomasz_wach/tn_tw050.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | OKo1-9
|
Miejsce: | Luboń
|
OKo1-9 z pociągiem do Osowej Góry w Luboniu k. Poznania. |
![Drugie ujęcie OKo1-9 w Luboniu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw051.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | OKo1-9
|
Miejsce: | Luboń
|
Drugie ujęcie OKo1-9 w Luboniu. |
![Nie lada rarytas - przetaczająca wagony w okolicy zakładów Amino w Poznaniu (rejon stacji Poznań Wschód) TKt3-28.](galerie/tomasz_wach/tn_tw052.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | TKt3-28
|
Miejsce: | Poznań
|
Nie lada rarytas - przetaczająca wagony w okolicy zakładów Amino w Poznaniu (rejon stacji Poznań Wschód) TKt3-28. |
![Służba w Poznaniu to krótki i mało znany epizod w historii tej serii.](galerie/tomasz_wach/tn_tw053.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | TKt3-28
|
Miejsce: | Poznań
|
Służba w Poznaniu to krótki i mało znany epizod w historii tej serii. |
![Zwraca uwagę dość nietypowy dla tej serii komin.](galerie/tomasz_wach/tn_tw054.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | TKt3-28
|
Miejsce: | Poznań
|
Zwraca uwagę dość nietypowy dla tej serii komin. |
![Kolejne ujęcie TKt3-28.](galerie/tomasz_wach/tn_tw055.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | TKt3-28
|
Miejsce: | Poznań
|
Kolejne ujęcie TKt3-28. |
![Ostatnie zdjęcie z niezwykłego spotkania.](galerie/tomasz_wach/tn_tw056.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | TKt3-28
|
Miejsce: | Poznań
|
Ostatnie zdjęcie z niezwykłego spotkania. |
![Ty1 o nieustalonym numerze, manewrujący w obrębie stacji Poznań Towarowa.](galerie/tomasz_wach/tn_tw128.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | Ty1
|
Miejsce: | Poznań
|
Ty1 o nieustalonym numerze, manewrujący w obrębie stacji Poznań Towarowa. |
![Ten sam Ty1 na tle zakładów Cegielskiego.](galerie/tomasz_wach/tn_tw129.jpg) |
Data: |
wrzesień 1968 r.
|
Lokomotywa: | Ty1
|
Miejsce: | Poznań
|
Ten sam Ty1 na tle zakładów Cegielskiego. |
![OKl27 o nieznanym numerze z MD Dęblin z prześlicznym składem boczniaków jako pociąg Pilawa - Dęblin na stacji początkowej (data prawdopodobna).](galerie/tomasz_wach/tn_tw003.jpg) |
Data: |
1969 r.
|
Lokomotywa: | OKl27
|
Miejsce: | Pilawa
|
OKl27 o nieznanym numerze z MD Dęblin z prześlicznym składem boczniaków jako pociąg Pilawa - Dęblin na stacji początkowej (data prawdopodobna). |
![Należący do Fabryki Papieru w Jeziornie TKi3-60 na przejeździe przez szosę warszawską.](galerie/tomasz_wach/tn_tw163.jpg) |
Data: |
maj 1969 r.
|
Lokomotywa: | TKi3-60
|
Miejsce: | Jeziorna
|
Należący do Fabryki Papieru w Jeziornie TKi3-60 na przejeździe przez szosę warszawską. |
![Należący do Fabryki Papieru w Jeziornie TKi3-60 na przejeździe przez szosę warszawską.](galerie/tomasz_wach/tn_tw164.jpg) |
Data: |
maj 1969 r.
|
Lokomotywa: | TKi3-60
|
Miejsce: | Jeziorna
|
Należący do Fabryki Papieru w Jeziornie TKi3-60 na przejeździe przez szosę warszawską. |
![Ok22 o nieznanym numerze z pociągiem osobowym w Mścicach k. Koszalina.](galerie/tomasz_wach/tn_tw002.jpg) |
Data: |
1970 r.
|
Lokomotywa: | Ok22
|
Miejsce: | Mścice
|
Ok22 o nieznanym numerze z pociągiem osobowym w Mścicach k. Koszalina. |
![Ty23-230 w Cieszynie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw011.jpg) |
Data: |
1970 r.
|
Lokomotywa: | Ty23-230
|
Miejsce: | Cieszyn
|
Ty23-230 w Cieszynie. |
![Oi2 o nieustalonym numerze, sfotografowany w Lęborku latem 1970 r.](galerie/tomasz_wach/tn_tw130.jpg) |
Data: |
1970 r.
|
Lokomotywa: | Oi2
|
Miejsce: | Lębork
|
Oi2 o nieustalonym numerze, sfotografowany w Lęborku latem 1970 r. |
![Piękny portret Ok1-423 z MD Ostrołęka, prowadzącej pociąg relacji Tłuszcz - Małkinia - Ostrołęka](galerie/tomasz_wach/tn_tw001.jpg) |
Data: |
kwiecień 1973 r.
|
Lokomotywa: | Ok1-423
|
Miejsce: | nieznane
|
Piękny portret Ok1-423 z MD Ostrołęka, prowadzącej pociąg relacji Tłuszcz - Małkinia - Ostrołęka |
![Kolejka cukrowni Mała Wieś k. Płońska - parowóz nr zakładowy 8.](galerie/tomasz_wach/tn_tw018.jpg) |
Data: |
1973 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Mała Wieś 8
|
Miejsce: | Mała Wieś
|
Kolejka cukrowni Mała Wieś k. Płońska - parowóz nr zakładowy 8. |
![Kolejne zdjęcie z Małej Wsi - parowóz typu HF nr zakładowy 5.](galerie/tomasz_wach/tn_tw019.jpg) |
Data: |
1973 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Mała Wieś 5
|
Miejsce: | Mała Wieś
|
Kolejne zdjęcie z Małej Wsi - parowóz typu HF nr zakładowy 5. |
![Ryś w służbie PKP - T49-112 na stacji kolejki myszynieckiej Grabowo Wąsk.](galerie/tomasz_wach/tn_tw057.jpg) |
Data: |
1973 r.
|
Lokomotywa: | T49-112
|
Miejsce: | Grabowo
|
Ryś w służbie PKP - T49-112 na stacji kolejki myszynieckiej Grabowo Wąsk. |
![Cukrownia Dobrzelin - jeden z kilku tamtejszych parowozów typu Las, sfotografowany podczas kampanii cukrowniczej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw096.jpg) |
Data: |
1973 r.
|
Lokomotywa: | Las
|
Miejsce: | Dobrzelin
|
Cukrownia Dobrzelin - jeden z kilku tamtejszych parowozów typu Las, sfotografowany podczas kampanii cukrowniczej. |
![Cukrownia Dobrzelin - inny Las, numer 19 (prawdopodobnie).](galerie/tomasz_wach/tn_tw097.jpg) |
Data: |
1973 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobrzelin 19
|
Miejsce: | Dobrzelin
|
Cukrownia Dobrzelin - inny Las, numer 19 (prawdopodobnie). |
![Cukrownia Mała Wieś - parowóz typu HF Brigadelok No. 5 (16160).](galerie/tomasz_wach/tn_tw098.jpg) |
Data: |
1973 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Mała Wieś 5
|
Miejsce: | Mała Wieś
|
Cukrownia Mała Wieś - parowóz typu HF Brigadelok No. 5 (16160). |
![Cukrownia Mała Wieś - odstawione parowozy: typu HF Brigadelok No. 7 oraz Las No. 3 (760).](galerie/tomasz_wach/tn_tw099.jpg) |
Data: |
1973 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Mała Wieś 7, 3
|
Miejsce: | Mała Wieś
|
Cukrownia Mała Wieś - odstawione parowozy: typu HF Brigadelok No. 7 oraz Las No. 3 (760). |
![Oi2-5 w Bydgoszczy](galerie/tomasz_wach/tn_tw059.jpg) |
Data: |
lipiec 1974 r.
|
Lokomotywa: | Oi2-5
|
Miejsce: | Bydgoszcz
|
Oi2-5 w Bydgoszczy |
![OKl27 o nieustalonym numerze, sfotografowany przed Szepietowem.](galerie/tomasz_wach/tn_tw131.jpg) |
Data: |
1974 r.
|
Lokomotywa: | OKl27
|
Miejsce: | Szepietowo
|
OKl27 o nieustalonym numerze, sfotografowany przed Szepietowem. |
![Tr203-437 (prawdopodobnie) na bocznicy odchodzącej od stacji Warszawa Żerań w kierunku Białołęki.](galerie/tomasz_wach/tn_tw175.jpg) |
Data: |
kwiecień 1974 r.
|
Lokomotywa: | Tr203-437
|
Miejsce: | Warszawa
|
Tr203-437 (prawdopodobnie) na bocznicy odchodzącej od stacji Warszawa Żerań w kierunku Białołęki. |
![Tw1-90 w Gdyni Redłowie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw181.jpg) |
Data: |
kwiecień 1974 r.
|
Lokomotywa: | Tw1-90
|
Miejsce: | Gdynia
|
Tw1-90 w Gdyni Redłowie. |
![Transport parowozów z Cukrowni Janikowo dla Muzeum Kolejnctwa, przypadkowo sfotografowany przed stacją Warszawa Praga](galerie/tomasz_wach/tn_tw185.jpg) |
Data: |
kwiecień 1974 r.
|
Lokomotywa: |
|
Miejsce: | Warszawa
|
Transport parowozów z Cukrowni Janikowo dla Muzeum Kolejnctwa, przypadkowo sfotografowany przed stacją Warszawa Praga |
![Transport parowozów z Cukrowni Janikowo dla Muzeum Kolejnctwa, przypadkowo sfotografowany przed stacją Warszawa Praga](galerie/tomasz_wach/tn_tw186.jpg) |
Data: |
kwiecień 1974 r.
|
Lokomotywa: |
|
Miejsce: | Warszawa
|
Transport parowozów z Cukrowni Janikowo dla Muzeum Kolejnctwa, przypadkowo sfotografowany przed stacją Warszawa Praga |
![Ok1 o nieznanym numerze na terenie lokomotywowni w Tłuszczu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw058.jpg) |
Data: |
1975 r.
|
Lokomotywa: | Ok1-266
|
Miejsce: | Tłuszcz
|
Ok1 o nieznanym numerze na terenie lokomotywowni w Tłuszczu. |
![Parowóz Tyn6-3631 na stacji Piaseczno - ostatni sezon eksploatacji.](galerie/tomasz_wach/tn_tw124.jpg) |
Data: |
1975 r.
|
Lokomotywa: | Tyn6-3631
|
Miejsce: | Piaseczno
|
Parowóz Tyn6-3631 na stacji Piaseczno - ostatni sezon eksploatacji. |
![Szydłów, Ok22-54 z pociągiem Nysa-Opole.](galerie/tomasz_wach/tn_tw023.jpg) |
Data: |
kwiecień 1976 r.
|
Lokomotywa: | Ok22-54
|
Miejsce: | Szydłów
|
Szydłów, Ok22-54 z pociągiem Nysa-Opole. |
![Ty2 z parowozowni Iłowo przed stacją Warszawa Żerań.](galerie/tomasz_wach/tn_tw060.jpg) |
Data: |
1976 r.
|
Lokomotywa: | Ty2
|
Miejsce: | Warszawa
|
Ty2 z parowozowni Iłowo przed stacją Warszawa Żerań. |
![Pm2-8 sfotografowana w Nakle.](galerie/tomasz_wach/tn_tw005.jpg) |
Data: |
1977 r.
|
Lokomotywa: | Pm2-8
|
Miejsce: | Nakło
|
Pm2-8 sfotografowana w Nakle. |
![Manewrujący na bocznicy warszawskiej Elektrociepłowni Żerań Tr203-64.](galerie/tomasz_wach/tn_tw010.jpg) |
Data: |
1977 r.
|
Lokomotywa: | Tr203-64
|
Miejsce: | nieznane
|
Manewrujący na bocznicy warszawskiej Elektrociepłowni Żerań Tr203-64. |
![Cukrownia Kruszwica i parowóz nr 3 (data prawdopodobna).](galerie/tomasz_wach/tn_tw061.jpg) |
Data: |
1977 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Kruszwica 3
|
Miejsce: | Kruszwica
|
Cukrownia Kruszwica i parowóz nr 3 (data prawdopodobna). |
![Las na kolejce kozienickiej w Czterech Kopcach.](galerie/tomasz_wach/tn_tw062.jpg) |
Data: |
czerwiec 1977 r.
|
Lokomotywa: | Ty 1133
|
Miejsce: | Cztery Kopce
|
Las na kolejce kozienickiej w Czterech Kopcach. |
![Kolej Cukrowni Dobrzelin - na zdjęciu parowóz typu Las numer 23.](galerie/tomasz_wach/tn_tw100.jpg) |
Data: |
1977 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobrzelin 23
|
Miejsce: | Dobrzelin
|
Kolej Cukrowni Dobrzelin - na zdjęciu parowóz typu Las numer 23. |
![Kolej Cukrowni Leśmierz - linia 600 mm i parowóz typu HF Brigadelok numer 3 (1721).](galerie/tomasz_wach/tn_tw101.jpg) |
Data: |
1977 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 3
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Kolej Cukrowni Leśmierz - linia 600 mm i parowóz typu HF Brigadelok numer 3 (1721). |
![Należący do PBM Osiny w Poraju k. Częstochowy TKi3-112.](galerie/tomasz_wach/tn_tw168.jpg) |
Data: |
marzec 1977 r.
|
Lokomotywa: | TKi3-112
|
Miejsce: | Poraj
|
Należący do PBM Osiny w Poraju k. Częstochowy TKi3-112. |
![Px48-1752 na stacji w Sierpowie z pociągiem z Ozorkowa do Krośniewic.](galerie/tomasz_wach/tn_tw190.jpg) |
Data: |
1977 r.
|
Lokomotywa: | Px48-1752
|
Miejsce: | Sierpów
|
Px48-1752 na stacji w Sierpowie z pociągiem z Ozorkowa do Krośniewic. |
![Tr203-9 z MD Nasielsk jako grzejka do wagonów w Tłuszczu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw030.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Tr203-9
|
Miejsce: | Tłuszcz
|
Tr203-9 z MD Nasielsk jako grzejka do wagonów w Tłuszczu. |
![Ostrołęcki Ty2 o nieznanym numerze w lokomotywowni Tłuszcz.](galerie/tomasz_wach/tn_tw063.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Ty2
|
Miejsce: | Tłuszcz
|
Ostrołęcki Ty2 o nieznanym numerze w lokomotywowni Tłuszcz. |
![Mławska KD i Pw53-1980 z pociągiem do Przasnysza.](galerie/tomasz_wach/tn_tw064.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Pw53-1980
|
Miejsce: | Mława
|
Mławska KD i Pw53-1980 z pociągiem do Przasnysza. |
![Ok22 o nieznanym numerze w Barlinku z pociągiem Choszczno-Myślibórz.](galerie/tomasz_wach/tn_tw065.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Ok22
|
Miejsce: | Barlinek
|
Ok22 o nieznanym numerze w Barlinku z pociągiem Choszczno-Myślibórz. |
![Jedna z ostatnich dęblińskich Pt31 - Pt31-8 w Łukowie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw069.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Pt31-8
|
Miejsce: | Łuków
|
Jedna z ostatnich dęblińskich Pt31 - Pt31-8 w Łukowie. |
![Kolejna Pt31 z pociągiem osobowym pod Łukowem.](galerie/tomasz_wach/tn_tw070.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Pt31
|
Miejsce: | Łuków
|
Kolejna Pt31 z pociągiem osobowym pod Łukowem. |
![Skierniewicki Ty51-162 (?) w Czachówku.](galerie/tomasz_wach/tn_tw080.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-162
|
Miejsce: | Czachówek
|
Skierniewicki Ty51-162 (?) w Czachówku. |
![Dwa Px48 o nieznanych numerach z pociągiem do Pułtuska w okolicach Nasielska.](galerie/tomasz_wach/tn_tw125.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Px48
|
Miejsce: | Nasielsk
|
Dwa Px48 o nieznanych numerach z pociągiem do Pułtuska w okolicach Nasielska. |
![Ty43-109 na wyjeździe z Gniezna w kierunku Wrześni.](galerie/tomasz_wach/tn_tw189.jpg) |
Data: |
1978 r.
|
Lokomotywa: | Ty43-109
|
Miejsce: | Gniezno
|
Ty43-109 na wyjeździe z Gniezna w kierunku Wrześni. |
![Uchwycona w biegu TKt48-56 z MD Siedlce na trasie Mińsk Mazowiecki - Siedlce (data prawdopodobna)](galerie/tomasz_wach/tn_tw009.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | TKt48-56
|
Miejsce: | nieznane
|
Uchwycona w biegu TKt48-56 z MD Siedlce na trasie Mińsk Mazowiecki - Siedlce (data prawdopodobna) |
![Nakło - Px4-803.](galerie/tomasz_wach/tn_tw034.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Px4-803
|
Miejsce: | Nakło
|
Nakło - Px4-803. |
![Znów Nakło - tym razem Tx6-501.](galerie/tomasz_wach/tn_tw038.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Tx6-501
|
Miejsce: | Nakło
|
Znów Nakło - tym razem Tx6-501. |
![Ok1-296 w Międzyrzeczu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw066.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Ok1-296
|
Miejsce: | Międzyrzecz
|
Ok1-296 w Międzyrzeczu. |
![Ostrołęcka Ok1-266 na manewrach w ostatnim roku eksploatacji. Zwracają uwagę dwa turbogeneratory na pomoście.](galerie/tomasz_wach/tn_tw067.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Ok1-266
|
Miejsce: | Ostrołęka
|
Ostrołęcka Ok1-266 na manewrach w ostatnim roku eksploatacji. Zwracają uwagę dwa turbogeneratory na pomoście. |
![Parowóz Tx6-503 w Nakle.](galerie/tomasz_wach/tn_tw068.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Tx6-503
|
Miejsce: | Nakło
|
Parowóz Tx6-503 w Nakle. |
![Jeden z trzech pracujących w ZNTK Łapy parowozów serii OKl27 - maszyna z numerem 63.](galerie/tomasz_wach/tn_tw083.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | OKl27-63
|
Miejsce: | Łapy
|
Jeden z trzech pracujących w ZNTK Łapy parowozów serii OKl27 - maszyna z numerem 63. |
![Kolej Cukrowni Leśmierz - parowóz typu HF Brigadelok nr zakładowy 10 (10357).](galerie/tomasz_wach/tn_tw102.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Kolej Cukrowni Leśmierz - parowóz typu HF Brigadelok nr zakładowy 10 (10357). |
![Portret numeru 10 (10357).](galerie/tomasz_wach/tn_tw103.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Portret numeru 10 (10357). |
![Ol49 o nieustalonym numerze, prowadzony przez brygadę ZMS - okolice stacji Wkra.](galerie/tomasz_wach/tn_tw132.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Ol49
|
Miejsce: | Wkra
|
Ol49 o nieustalonym numerze, prowadzony przez brygadę ZMS - okolice stacji Wkra. |
![Ty45-288 w Rudzie Śląskiej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw182.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Ty45-288
|
Miejsce: | Ruda Śląska
|
Ty45-288 w Rudzie Śląskiej. |
![Tx26-422 na Żnińskiej KD.](galerie/tomasz_wach/tn_tw187.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Tx26-422
|
Miejsce: | Żnin
|
Tx26-422 na Żnińskiej KD. |
![Tx26-422 na Żnińskiej KD.](galerie/tomasz_wach/tn_tw188.jpg) |
Data: |
1979 r.
|
Lokomotywa: | Tx26-422
|
Miejsce: | Żnin
|
Tx26-422 na Żnińskiej KD. |
![Cukrownia Leśmierz - jeszcze w roku 1980 można tu było spotkać czynne parowozy typu HF. Na zdjęciu maszyna o numerze zakładowym 10. Zwraca uwagę wywiązana czwarta oś parowozu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw020.jpg) |
Data: |
1980 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Cukrownia Leśmierz - jeszcze w roku 1980 można tu było spotkać czynne parowozy typu HF. Na zdjęciu maszyna o numerze zakładowym 10. Zwraca uwagę wywiązana czwarta oś parowozu. |
![Przez kilka miesięcy 1980 roku toruńskie Pt47 prowadziły pociągi dalekobieżne relacji Warszawa-Kołobrzeg przez Sierpc. Na zdjęciu wyjazd Pt47-99 z Nasielska.](galerie/tomasz_wach/tn_tw040.jpg) |
Data: |
1980 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-99
|
Miejsce: | Nasielsk
|
Przez kilka miesięcy 1980 roku toruńskie Pt47 prowadziły pociągi dalekobieżne relacji Warszawa-Kołobrzeg przez Sierpc. Na zdjęciu wyjazd Pt47-99 z Nasielska. |
![Ten sam parowóz i ta sama kampania cukrownicza. Parowóz numer 10 na szlaku.](galerie/tomasz_wach/tn_tw104.jpg) |
Data: |
styczeń 1980 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Ten sam parowóz i ta sama kampania cukrownicza. Parowóz numer 10 na szlaku. |
![Kolejny portret wysłużonej, leśmierskiej dziesiątki.](galerie/tomasz_wach/tn_tw105.jpg) |
Data: |
styczeń 1980 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Kolejny portret wysłużonej, leśmierskiej dziesiątki. |
![W październiku 1980 r. na torze 600 mm ponownie pracował nr 10.](galerie/tomasz_wach/tn_tw106.jpg) |
Data: |
październik 1980 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Leśmierz
|
W październiku 1980 r. na torze 600 mm ponownie pracował nr 10. |
![Niestety była to już jedna z ostatnich kampanii tego wysłużonego (62 lata) parowozu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw107.jpg) |
Data: |
październik 1980 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Niestety była to już jedna z ostatnich kampanii tego wysłużonego (62 lata) parowozu. |
![Numer 10 w Młynowie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw108.jpg) |
Data: |
październik 1980 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 10
|
Miejsce: | Młynów
|
Numer 10 w Młynowie. |
![Jedna z trzech Pt47, które na bardzo krótko przybyły do MD Iłowo w 1980 r. - Pt47-84 z pociągiem osobowym wyjeżdża z Nasielska.](galerie/tomasz_wach/tn_tw133.jpg) |
Data: |
1980 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-84
|
Miejsce: | Nasielsk
|
Jedna z trzech Pt47, które na bardzo krótko przybyły do MD Iłowo w 1980 r. - Pt47-84 z pociągiem osobowym wyjeżdża z Nasielska. |
![Portret rozpędzającej się (i na dodatek z otwartym akurat odmulaczem) Pt47-84.](galerie/tomasz_wach/tn_tw134.jpg) |
Data: |
1980 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-84
|
Miejsce: | Nasielsk
|
Portret rozpędzającej się (i na dodatek z otwartym akurat odmulaczem) Pt47-84. |
![Nasielska Tr203-308 jako grzejka w Tłuszczu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw183.jpg) |
Data: |
grudzień 1980 r.
|
Lokomotywa: | Tr203-308
|
Miejsce: | Tłuszcz
|
Nasielska Tr203-308 jako grzejka w Tłuszczu. |
![Cukrownia Dobre - parowóz typu Solvay III, numer zakładowy 3.](galerie/tomasz_wach/tn_tw109.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 3
|
Miejsce: | Dobre
|
Cukrownia Dobre - parowóz typu Solvay III, numer zakładowy 3. |
![Solvay nr 3 oraz Ryś nr 1 (11944), Cukrownia Dobre.](galerie/tomasz_wach/tn_tw110.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 3, 1
|
Miejsce: | Dobre
|
Solvay nr 3 oraz Ryś nr 1 (11944), Cukrownia Dobre. |
![Odstawiona Monta, numer zakładowy 5 - Cukrownia Dobre.](galerie/tomasz_wach/tn_tw111.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 5
|
Miejsce: | Dobre
|
Odstawiona Monta, numer zakładowy 5 - Cukrownia Dobre. |
![Ryś nr 1 solo - Cukrownia Dobre.](galerie/tomasz_wach/tn_tw112.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 1
|
Miejsce: | Dobre
|
Ryś nr 1 solo - Cukrownia Dobre. |
![Kolejna czynna tego dnia maszyna - Px49-1796.](galerie/tomasz_wach/tn_tw113.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Px49-1796
|
Miejsce: | Dobre
|
Kolejna czynna tego dnia maszyna - Px49-1796. |
![Solvay pozujący do zdjęcia z WLs150.](galerie/tomasz_wach/tn_tw114.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 3
|
Miejsce: | Dobre
|
Solvay pozujący do zdjęcia z WLs150. |
![Manewry na terenie Cukrowni.](galerie/tomasz_wach/tn_tw115.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 3
|
Miejsce: | Dobre
|
Manewry na terenie Cukrowni. |
![Manewry na terenie Cukrowni.](galerie/tomasz_wach/tn_tw116.jpg) |
Data: |
1981 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 3
|
Miejsce: | Dobre
|
Manewry na terenie Cukrowni. |
![ZNTK Łapy A.D. 1982 - chyba już ostatnia tamtejsza okaelka na manewrach - OKl27-63.](galerie/tomasz_wach/tn_tw027.jpg) |
Data: |
1982 r.
|
Lokomotywa: | OKl27-63
|
Miejsce: | Łapy
|
ZNTK Łapy A.D. 1982 - chyba już ostatnia tamtejsza okaelka na manewrach - OKl27-63. |
![Ryś nr 10 z Cukrowni Kruszwica w okolicach Piotrkowa Kujawskiego.](galerie/tomasz_wach/tn_tw033.jpg) |
Data: |
1982 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Kruszwica 10
|
Miejsce: | Piotrków Kujawski
|
Ryś nr 10 z Cukrowni Kruszwica w okolicach Piotrkowa Kujawskiego. |
![Kp4 nr 4 z Cukrowni Dobre.](galerie/tomasz_wach/tn_tw077.jpg) |
Data: |
1982 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Dobre 4
|
Miejsce: | Dobre
|
Kp4 nr 4 z Cukrowni Dobre. |
![Kolej Cukrowni Leśmierz - Las nr 610.](galerie/tomasz_wach/tn_tw117.jpg) |
Data: |
1982 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Leśmierz 610
|
Miejsce: | Leśmierz
|
Kolej Cukrowni Leśmierz - Las nr 610. |
![Ty43-116 za Szubinem z pociągiem w kierunku Kcyni.](galerie/tomasz_wach/tn_tw184.jpg) |
Data: |
1982 r.
|
Lokomotywa: | Ty43-116
|
Miejsce: | Szubin
|
Ty43-116 za Szubinem z pociągiem w kierunku Kcyni. |
![Nie lada rarytas - jeszcze czynny, słynny Hagans TKp 1149, dawny TKp100-4, w cukrowni Kętrzyn.](galerie/tomasz_wach/tn_tw008.jpg) |
Data: |
grudzień 1983 r.
|
Lokomotywa: | TKp 1149
|
Miejsce: | Kętrzyn
|
Nie lada rarytas - jeszcze czynny, słynny Hagans TKp 1149, dawny TKp100-4, w cukrowni Kętrzyn. |
![Całkiem powabna Krysia - Ty42-71 w Ciechanowie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw026.jpg) |
Data: |
lipiec 1983 r.
|
Lokomotywa: | Ty42-71
|
Miejsce: | Ciechanów
|
Całkiem powabna Krysia - Ty42-71 w Ciechanowie. |
![Wenecja - T2-71 z pociągiem turystycznym.](galerie/tomasz_wach/tn_tw076.jpg) |
Data: |
1983 r.
|
Lokomotywa: | T2-71
|
Miejsce: | Wenecja
|
Wenecja - T2-71 z pociągiem turystycznym. |
![Iłowski Ty42-97 przed Nasielskiem.](galerie/tomasz_wach/tn_tw078.jpg) |
Data: |
1983 r.
|
Lokomotywa: | Ty42-97
|
Miejsce: | Nasielsk
|
Iłowski Ty42-97 przed Nasielskiem. |
![Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice.](galerie/tomasz_wach/tn_tw084.jpg) |
Data: |
7 czerwca 1983 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-148
|
Miejsce: | Pyskowice
|
Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice. |
![Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice.](galerie/tomasz_wach/tn_tw085.jpg) |
Data: |
7 czerwca 1983 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-148
|
Miejsce: | Pyskowice
|
Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice. |
![Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice.](galerie/tomasz_wach/tn_tw086.jpg) |
Data: |
7 czerwca 1983 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-148
|
Miejsce: | Pyskowice
|
Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice. |
![Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice.](galerie/tomasz_wach/tn_tw087.jpg) |
Data: |
7 czerwca 1983 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-148
|
Miejsce: | Pyskowice
|
Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice. |
![Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice.](galerie/tomasz_wach/tn_tw088.jpg) |
Data: |
7 czerwca 1983 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-148
|
Miejsce: | Pyskowice
|
Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice. |
![Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice.](galerie/tomasz_wach/tn_tw089.jpg) |
Data: |
7 czerwca 1983 r.
|
Lokomotywa: | Tp4-148
|
Miejsce: | Pyskowice
|
Impreza z Tp4-148 z PMPPW Pyskowice. |
![Jeszcze czynny w 1983 roku parowóz Tx4-564 z pociągiem towarowym w Wenecji.](galerie/tomasz_wach/tn_tw126.jpg) |
Data: |
1983 r.
|
Lokomotywa: | Tx4-564
|
Miejsce: | Wenecja
|
Jeszcze czynny w 1983 roku parowóz Tx4-564 z pociągiem towarowym w Wenecji. |
![Ty45-97 w Białymstoku.](galerie/tomasz_wach/tn_tw012.jpg) |
Data: |
2 sierpnia 1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty45-97
|
Miejsce: | Białystok
|
Ty45-97 w Białymstoku. |
![W roku 1984 tętniła życiem również parowozownia w Iłowie, utrzymująca wówczas jeszcze parowozy serii Ty45 - na zdjęciu maszyna o numerze 72.](galerie/tomasz_wach/tn_tw036.jpg) |
Data: |
sierpień 1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty45-72
|
Miejsce: | Iłowo
|
W roku 1984 tętniła życiem również parowozownia w Iłowie, utrzymująca wówczas jeszcze parowozy serii Ty45 - na zdjęciu maszyna o numerze 72. |
![TKt48-16 w Ciechanowie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw079.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | TKt48-16
|
Miejsce: | Ciechanów
|
TKt48-16 w Ciechanowie. |
![Huta Kościuszko - Śląsk TKp 16/14115.](galerie/tomasz_wach/tn_tw090.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | TKp 16/14115
|
Miejsce: | Chorzów
|
Huta Kościuszko - Śląsk TKp 16/14115. |
![Huta Kościuszko - kolejny Śląsk: TKp 18.](galerie/tomasz_wach/tn_tw091.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | TKp 18
|
Miejsce: | Chorzów
|
Huta Kościuszko - kolejny Śląsk: TKp 18. |
![Huta Kościuszko - Ferrum TKh o nieznanym numerze.](galerie/tomasz_wach/tn_tw092.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | TKh
|
Miejsce: | Chorzów
|
Huta Kościuszko - Ferrum TKh o nieznanym numerze. |
![Huta Kościuszko - bezogniowy parowóz typu 1U TKb 2/15223.](galerie/tomasz_wach/tn_tw093.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | TKb 2/15223
|
Miejsce: | Chorzów
|
Huta Kościuszko - bezogniowy parowóz typu 1U TKb 2/15223. |
![Huta Kościuszko - bezogniowy parowóz typu 1U TKb 2/15223.](galerie/tomasz_wach/tn_tw094.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | TKb 2/15223
|
Miejsce: | Chorzów
|
Huta Kościuszko - bezogniowy parowóz typu 1U TKb 2/15223. |
![Parowóz Las z Cukrowni Dobre.](galerie/tomasz_wach/tn_tw118.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Las
|
Miejsce: | Dobre
|
Parowóz Las z Cukrowni Dobre. |
![MD Iłowo.](galerie/tomasz_wach/tn_tw135.jpg) |
Data: |
20 sierpnia 1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2, Ty45
|
Miejsce: | Iłowo
|
MD Iłowo. |
![Portret TKt48-9 na terenie MD Iłowo.](galerie/tomasz_wach/tn_tw136.jpg) |
Data: |
20 sierpnia 1984 r.
|
Lokomotywa: | TKt48-9
|
Miejsce: | Iłowo
|
Portret TKt48-9 na terenie MD Iłowo. |
![Ponownie TKt48-9 w Iłowie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw137.jpg) |
Data: |
20 sierpnia 1984 r.
|
Lokomotywa: | TKt48-9
|
Miejsce: | Iłowo
|
Ponownie TKt48-9 w Iłowie. |
![Cięty na złom wrak Ty45-171 w Iłowie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw138.jpg) |
Data: |
20 sierpnia 1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty45-171
|
Miejsce: | Iłowo
|
Cięty na złom wrak Ty45-171 w Iłowie. |
![Ty2-468 w Małkini.](galerie/tomasz_wach/tn_tw139.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2-468
|
Miejsce: | Małkinia
|
Ty2-468 w Małkini. |
![Ty2-1218 w Małkini.](galerie/tomasz_wach/tn_tw140.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2-1218
|
Miejsce: | Małkinia
|
Ty2-1218 w Małkini. |
![Ostrołęka - widok na rozbieraną starą halę parowozowni.](galerie/tomasz_wach/tn_tw141.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: |
|
Miejsce: | Ostrołęka
|
Ostrołęka - widok na rozbieraną starą halę parowozowni. |
![Ok1-266 w iście wojennym krajobrazie - zwraca również uwagę brak pierwszej osi tendra widocznego na drugim planie parowozu Ty2.](galerie/tomasz_wach/tn_tw142.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ok1-266
|
Miejsce: | Ostrołęka
|
Ok1-266 w iście wojennym krajobrazie - zwraca również uwagę brak pierwszej osi tendra widocznego na drugim planie parowozu Ty2. |
![Kolejny Ty2 z tendrem 30D42, wewnątrz pozbawionej już dachu szopy.](galerie/tomasz_wach/tn_tw143.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2
|
Miejsce: | Ostrołęka
|
Kolejny Ty2 z tendrem 30D42, wewnątrz pozbawionej już dachu szopy. |
![Ty2-442 na terenie lokomotywowni.](galerie/tomasz_wach/tn_tw144.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2-442
|
Miejsce: | Ostrołęka
|
Ty2-442 na terenie lokomotywowni. |
![Ty42-60 tamże.](galerie/tomasz_wach/tn_tw145.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty42-60
|
Miejsce: | Ostrołęka
|
Ty42-60 tamże. |
![Ty2-1082 tego samego dnia i w tym samym miejscu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw146.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2-1082
|
Miejsce: | Ostrołęka
|
Ty2-1082 tego samego dnia i w tym samym miejscu. |
![Ty45 (numer nieczytelny) z MD Iłowo z pociągiem towarowym w kierunku Szczytna, sfotografowany pod Nidzicą.](galerie/tomasz_wach/tn_tw176.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty45
|
Miejsce: | Nidzica
|
Ty45 (numer nieczytelny) z MD Iłowo z pociągiem towarowym w kierunku Szczytna, sfotografowany pod Nidzicą. |
![Ty45 (numer nieczytelny) z MD Iłowo z pociągiem towarowym w kierunku Olsztynka, sfotografowany pod Nidzicą.](galerie/tomasz_wach/tn_tw177.jpg) |
Data: |
1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty45
|
Miejsce: | Nidzica
|
Ty45 (numer nieczytelny) z MD Iłowo z pociągiem towarowym w kierunku Olsztynka, sfotografowany pod Nidzicą. |
![Skarżysko Kamienna - grupa maszyn o nieznanych numerach. Od lewej: SM30, następnie w rządku Ty2, Pt47 i Ty51 oraz obok ST44.](galerie/tomasz_wach/tn_tw206.jpg) |
Data: |
24 czerwca 1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2, Pt47, Ty51
|
Miejsce: | Skarżysko Kamienna
|
Skarżysko Kamienna - grupa maszyn o nieznanych numerach. Od lewej: SM30, następnie w rządku Ty2, Pt47 i Ty51 oraz obok ST44. |
![Skarżysko Kamienna - Ty2 o nieustalonym numerze.](galerie/tomasz_wach/tn_tw207.jpg) |
Data: |
24 czerwca 1984 r.
|
Lokomotywa: | Ty2
|
Miejsce: | Skarżysko Kamienna
|
Skarżysko Kamienna - Ty2 o nieustalonym numerze. |
![Skarżysko Kamienna - Pt47-102.](galerie/tomasz_wach/tn_tw208.jpg) |
Data: |
24 czerwca 1984 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-102
|
Miejsce: | Skarżysko Kamienna
|
Skarżysko Kamienna - Pt47-102. |
![Skarżysko Kamienna - Pt47-102 pozuje do zdjęcia z niezidentyfikowanym Ty2 z jednego z poprzednich zdjęć.](galerie/tomasz_wach/tn_tw209.jpg) |
Data: |
24 czerwca 1984 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-102, Ty2
|
Miejsce: | Skarżysko Kamienna
|
Skarżysko Kamienna - Pt47-102 pozuje do zdjęcia z niezidentyfikowanym Ty2 z jednego z poprzednich zdjęć. |
![Skarżysko Kamienna - Pt47-102.](galerie/tomasz_wach/tn_tw210.jpg) |
Data: |
24 czerwca 1984 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-102
|
Miejsce: | Skarżysko Kamienna
|
Skarżysko Kamienna - Pt47-102. |
![Piła jeszcze pod parą - Ty43-124.](galerie/tomasz_wach/tn_tw028.jpg) |
Data: |
19 maja 1985 r.
|
Lokomotywa: | Ty43-124
|
Miejsce: | Piła
|
Piła jeszcze pod parą - Ty43-124. |
![Znów ZNTK Łapy - w 1985 roku można tam już było zobaczyć pod parą tylko TKt48-188.](galerie/tomasz_wach/tn_tw031.jpg) |
Data: |
1985 r.
|
Lokomotywa: | TKt48-188
|
Miejsce: | Łapy
|
Znów ZNTK Łapy - w 1985 roku można tam już było zobaczyć pod parą tylko TKt48-188. |
![W 1985 roku zdarzało się jeszcze ujrzeć parowozy w Kutnie - na zdjęciu widoczna toruńska Pt47-135, z tyłu niezidentyfikowany Ty2.](galerie/tomasz_wach/tn_tw032.jpg) |
Data: |
30 kwietnia 1985 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-135, Ty2
|
Miejsce: | Kutno
|
W 1985 roku zdarzało się jeszcze ujrzeć parowozy w Kutnie - na zdjęciu widoczna toruńska Pt47-135, z tyłu niezidentyfikowany Ty2. |
![Wyrobisko cementowni Saturn w Wojkowicach.](galerie/tomasz_wach/tn_tw071.jpg) |
Data: |
1985 r.
|
Lokomotywa: | Cementownia Saturn 14989
|
Miejsce: | Wojkowice
|
Wyrobisko cementowni Saturn w Wojkowicach. |
![Wyrobisko cementowni Saturn w Wojkowicach.](galerie/tomasz_wach/tn_tw072.jpg) |
Data: |
1985 r.
|
Lokomotywa: | Cementownia Saturn 14989
|
Miejsce: | Wojkowice
|
Wyrobisko cementowni Saturn w Wojkowicach. |
![Przetaczający wagony wojkowicki Baziel 14989.](galerie/tomasz_wach/tn_tw073.jpg) |
Data: |
1985 r.
|
Lokomotywa: | Cementownia Saturn 14989
|
Miejsce: | Wojkowice
|
Przetaczający wagony wojkowicki Baziel 14989. |
![Baziel 14989 ponownie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw074.jpg) |
Data: |
1985 r.
|
Lokomotywa: | Cementownia Saturn 14989
|
Miejsce: | Wojkowice
|
Baziel 14989 ponownie. |
![14989 w ujęciu czysto portretowym.](galerie/tomasz_wach/tn_tw075.jpg) |
Data: |
1985 r.
|
Lokomotywa: | Cementownia Saturn 14989
|
Miejsce: | Wojkowice
|
14989 w ujęciu czysto portretowym. |
![Kp4 nr 1 na linii do cukrowni w Kruszwicy.](galerie/tomasz_wach/tn_tw081.jpg) |
Data: |
1985 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Kruszwica 1
|
Miejsce: | Kruszwica
|
Kp4 nr 1 na linii do cukrowni w Kruszwicy. |
![Ostatnie tygodnie pracy OKl27-63 w ZNTK Łapy.](galerie/tomasz_wach/tn_tw095.jpg) |
Data: |
8 wrze¶nia 1985 r.
|
Lokomotywa: | OKl27-63
|
Miejsce: | Łapy
|
Ostatnie tygodnie pracy OKl27-63 w ZNTK Łapy. |
![Px48-1787 z pociągiem do Pułtuska wyjeżdża z Nasielska.](galerie/tomasz_wach/tn_tw191.jpg) |
Data: |
maj 1985 r.
|
Lokomotywa: | Px48-1787
|
Miejsce: | Nasielsk
|
Px48-1787 z pociągiem do Pułtuska wyjeżdża z Nasielska. |
![Parowozownia Poznań Gł. Towarowa - wolsztyńska Ol49-75.](galerie/tomasz_wach/tn_tw004.jpg) |
Data: |
1986 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-75
|
Miejsce: | Poznań
|
Parowozownia Poznań Gł. Towarowa - wolsztyńska Ol49-75. |
![Ty51-102 na obrotnicy przed halą parowozowni Kielce Herbskie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw013.jpg) |
Data: |
maj 1986 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-102
|
Miejsce: | Kielce
|
Ty51-102 na obrotnicy przed halą parowozowni Kielce Herbskie. |
![Kolej Cukrowni Kruszwica - numer 3 jeszcze czynny.](galerie/tomasz_wach/tn_tw119.jpg) |
Data: |
1986 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Kruszwica 3
|
Miejsce: | Kruszwica
|
Kolej Cukrowni Kruszwica - numer 3 jeszcze czynny. |
![Numer 3 na szlaku z transportem buraków cukrowych.](galerie/tomasz_wach/tn_tw120.jpg) |
Data: |
1986 r.
|
Lokomotywa: | Cukrownia Kruszwica 3
|
Miejsce: | Kruszwica
|
Numer 3 na szlaku z transportem buraków cukrowych. |
![Grzejka - Pt31-49 na terenie Hortexu w Skrzyńsku koło Przysuchy - lata 80-te. Później parowóz ten trafił do skansenu w Jaworzynie Śląskiej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw006.jpg) |
Data: |
marzec 1987 r.
|
Lokomotywa: | Pt31-49
|
Miejsce: | Skrzyńsko
|
Grzejka - Pt31-49 na terenie Hortexu w Skrzyńsku koło Przysuchy - lata 80-te. Później parowóz ten trafił do skansenu w Jaworzynie Śląskiej. |
![Pt47-138 w macierzystej parowozowni Skarżysko Kamienna.](galerie/tomasz_wach/tn_tw007.jpg) |
Data: |
1987 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-138
|
Miejsce: | Skarżysko Kamienna
|
Pt47-138 w macierzystej parowozowni Skarżysko Kamienna. |
![Arcyciekawe spotkanie z lat 80-tych - TKh 5699 z Chemitexu Chodaków na torze normalnym i muzealny już wówczas PKS nr 3 na torze wąskim.](galerie/tomasz_wach/tn_tw035.jpg) |
Data: |
lipiec 1987 r.
|
Lokomotywa: | TKh 5699, PKS 3
|
Miejsce: | Chodaków
|
Arcyciekawe spotkanie z lat 80-tych - TKh 5699 z Chemitexu Chodaków na torze normalnym i muzealny już wówczas PKS nr 3 na torze wąskim. |
![Pt47-65 w Wolsztynie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw158.jpg) |
Data: |
1987 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-65
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Pt47-65 w Wolsztynie. |
![Pt47-65 w Wolsztynie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw159.jpg) |
Data: |
1987 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-65
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Pt47-65 w Wolsztynie. |
![Ok22-31 w Wolsztynie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw165.jpg) |
Data: |
1987 r.
|
Lokomotywa: | Ok22-31
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Ok22-31 w Wolsztynie. |
![Ol49-7 w Wolsztynie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw166.jpg) |
Data: |
1987 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-7
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Ol49-7 w Wolsztynie. |
![TKh 5699 z Chemitexu Chodaków w okolicy Sochaczewa.](galerie/tomasz_wach/tn_tw167.jpg) |
Data: |
1987 r.
|
Lokomotywa: | TKh 5699
|
Miejsce: | Chodaków
|
TKh 5699 z Chemitexu Chodaków w okolicy Sochaczewa. |
![Ol49-105 w MD Wolsztyn.](galerie/tomasz_wach/tn_tw171.jpg) |
Data: |
1987 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-105
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Ol49-105 w MD Wolsztyn. |
![Ty2-207 w Kostrzynie nad Odrą.](galerie/tomasz_wach/tn_tw199.jpg) |
Data: |
24 maja 1987 r.
|
Lokomotywa: | Ty2-207
|
Miejsce: | Kostrzyn
|
Ty2-207 w Kostrzynie nad Odrą. |
![Ol49-60 w Kostrzynie nad Odrą.](galerie/tomasz_wach/tn_tw200.jpg) |
Data: |
24 maja 1987 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-60
|
Miejsce: | Kostrzyn
|
Ol49-60 w Kostrzynie nad Odrą. |
![Ol49-60, Ty2-207 i ST44 o nieznanym numerze, Kostrzyn nad Odrą.](galerie/tomasz_wach/tn_tw201.jpg) |
Data: |
24 maja 1987 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-60, Ty2-207
|
Miejsce: | Kostrzyn
|
Ol49-60, Ty2-207 i ST44 o nieznanym numerze, Kostrzyn nad Odrą. |
![Ol49-60 w Kostrzynie nad Odrą.](galerie/tomasz_wach/tn_tw202.jpg) |
Data: |
24 maja 1987 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-60
|
Miejsce: | Kostrzyn
|
Ol49-60 w Kostrzynie nad Odrą. |
![Ty2-293 w Krzyżu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw203.jpg) |
Data: |
24 maja 1987 r.
|
Lokomotywa: | Ty2-293
|
Miejsce: | Krzyż
|
Ty2-293 w Krzyżu. |
![Ol49-93 na obrotnicy w MD Krzyż.](galerie/tomasz_wach/tn_tw204.jpg) |
Data: |
24 maja 1987 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-93
|
Miejsce: | Krzyż
|
Ol49-93 na obrotnicy w MD Krzyż. |
![Pt47-106 w MD Kostrzyn.](galerie/tomasz_wach/tn_tw205.jpg) |
Data: |
24 maja 1987 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-106
|
Miejsce: | Kostrzyn
|
Pt47-106 w MD Kostrzyn. |
![Kościerzyna: Ty42-103, a za nim ST44-1108 (?).](galerie/tomasz_wach/tn_tw025.jpg) |
Data: |
18 wrze¶nia 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty42-103
|
Miejsce: | Kościerzyna
|
Kościerzyna: Ty42-103, a za nim ST44-1108 (?). |
![Parowozy Ty4 ustawione jako kotły stacjonarne w Lubstowie koło Konina. Na pierwszym planie Ty4-125, za nim Ty4-29.](galerie/tomasz_wach/tn_tw037.jpg) |
Data: |
30 maja 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty4-125, Ty4-29
|
Miejsce: | Lubstów
|
Parowozy Ty4 ustawione jako kotły stacjonarne w Lubstowie koło Konina. Na pierwszym planie Ty4-125, za nim Ty4-29. |
![Pt47-13 z pociągiem okolicznościowym z okazji pożegnania trakcji parowej w Lublinie/](galerie/tomasz_wach/tn_tw211.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-13
|
Miejsce: | Lublin
|
Pt47-13 z pociągiem okolicznościowym z okazji pożegnania trakcji parowej w Lublinie/ |
![Pt47-13 w Lublinie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw212.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Pt47-13
|
Miejsce: | Lublin
|
Pt47-13 w Lublinie. |
![Ty51-92 zatrudniony do pracy manewrowej w Dęblinie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw213.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-92
|
Miejsce: | Dęblin
|
Ty51-92 zatrudniony do pracy manewrowej w Dęblinie. |
![Ty51-1 w Dęblinie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw214.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-1
|
Miejsce: | Dęblin
|
Ty51-1 w Dęblinie. |
![Ty51-1 w Dęblinie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw215.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-1
|
Miejsce: | Dęblin
|
Ty51-1 w Dęblinie. |
![Ty51-1 w Dęblinie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw216.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-1
|
Miejsce: | Dęblin
|
Ty51-1 w Dęblinie. |
![Ty51-92 zatrudniony do pracy manewrowej w Dęblinie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw217.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-92
|
Miejsce: | Dęblin
|
Ty51-92 zatrudniony do pracy manewrowej w Dęblinie. |
![Ty51-92 zatrudniony do pracy manewrowej w Dęblinie.](galerie/tomasz_wach/tn_tw218.jpg) |
Data: |
30 czerwca 1988 r.
|
Lokomotywa: | Ty51-92
|
Miejsce: | Dęblin
|
Ty51-92 zatrudniony do pracy manewrowej w Dęblinie. |
![Piaskowy Ty45-214 z TKp 101 w Pyskowicach.](galerie/tomasz_wach/tn_tw039.jpg) |
Data: |
maj 1989 r.
|
Lokomotywa: | Ty45-214, TKp 101
|
Miejsce: | Pyskowice
|
Piaskowy Ty45-214 z TKp 101 w Pyskowicach. |
![Ty2-1298 z pociągiem towarowym wjeżdża do Wolsztyna linią nowosolską.](galerie/tomasz_wach/tn_tw172.jpg) |
Data: |
9 wrze¶nia 1989 r.
|
Lokomotywa: | Ty2-1298
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Ty2-1298 z pociągiem towarowym wjeżdża do Wolsztyna linią nowosolską. |
![Pociąg specjalny z Wolsztyna do Poznania, prowadzony duetem Ok22-31 i Ol49-81.](galerie/tomasz_wach/tn_tw173.jpg) |
Data: |
9 wrze¶nia 1989 r.
|
Lokomotywa: | Ok22-31, Ol49-81
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Pociąg specjalny z Wolsztyna do Poznania, prowadzony duetem Ok22-31 i Ol49-81. |
![Pociąg specjalny z Wolsztyna do Poznania, prowadzony duetem Ok22-31 i Ol49-81.](galerie/tomasz_wach/tn_tw174.jpg) |
Data: |
9 wrze¶nia 1989 r.
|
Lokomotywa: | Ok22-31, Ol49-81
|
Miejsce: | Wolsztyn
|
Pociąg specjalny z Wolsztyna do Poznania, prowadzony duetem Ok22-31 i Ol49-81. |
![MD Sierpc.](galerie/tomasz_wach/tn_tw148.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49
|
Miejsce: | Sierpc
|
MD Sierpc. |
![Ol49-85 z pociągiem do Sierpca.](galerie/tomasz_wach/tn_tw149.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-85
|
Miejsce: |
|
Ol49-85 z pociągiem do Sierpca. |
![Okolice Mieszaków.](galerie/tomasz_wach/tn_tw150.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49
|
Miejsce: | Mieszaki
|
Okolice Mieszaków. |
![Sandra Ol49-3.](galerie/tomasz_wach/tn_tw151.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-3
|
Miejsce: |
|
Sandra Ol49-3. |
![Okolice Skępego.](galerie/tomasz_wach/tn_tw152.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49
|
Miejsce: | Skępe
|
Okolice Skępego. |
![Ol49-21.](galerie/tomasz_wach/tn_tw153.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-21
|
Miejsce: |
|
Ol49-21. |
![Ol49-29.](galerie/tomasz_wach/tn_tw154.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-29
|
Miejsce: |
|
Ol49-29. |
![Ol49-29 w Sierpcu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw155.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-29
|
Miejsce: | Sierpc
|
Ol49-29 w Sierpcu. |
![Okolice Raciąża i Ol49-29.](galerie/tomasz_wach/tn_tw156.jpg) |
Data: |
4 sierpnia 1990 r.
|
Lokomotywa: | Ol49-29
|
Miejsce: | Raciąż
|
Okolice Raciąża i Ol49-29. |
![Pierwsza impreza z należącym do PSMK Lasem 1984 na Ełckiej KD - stacja Zawady-Tworki.](galerie/tomasz_wach/tn_tw169.jpg) |
Data: |
1993 r.
|
Lokomotywa: | Las 1984
|
Miejsce: | Zawady-Tworki
|
Pierwsza impreza z należącym do PSMK Lasem 1984 na Ełckiej KD - stacja Zawady-Tworki. |
![Pierwsza impreza z należącym do PSMK Lasem 1984 na Ełckiej KD - spotkanie z pociągiem prowadzonym parowozem Px48-1752 na stacji Laski Małe.](galerie/tomasz_wach/tn_tw170.jpg) |
Data: |
1993 r.
|
Lokomotywa: | Px48-1752
|
Miejsce: | Laski Małe
|
Pierwsza impreza z należącym do PSMK Lasem 1984 na Ełckiej KD - spotkanie z pociągiem prowadzonym parowozem Px48-1752 na stacji Laski Małe. |
![Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Ty 830 ex Cukrownia Zbiersk na przejeździe przez ul. Warszawską.](galerie/tomasz_wach/tn_tw192.jpg) |
Data: |
1994 r.
|
Lokomotywa: | Ty 830
|
Miejsce: | Sochaczew
|
Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Ty 830 ex Cukrownia Zbiersk na przejeździe przez ul. Warszawską. |
![Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - PKS 3 ex Tx4-1315 w tym samym miejscu.](galerie/tomasz_wach/tn_tw193.jpg) |
Data: |
1994 r.
|
Lokomotywa: | PKS 3
|
Miejsce: | Sochaczew
|
Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - PKS 3 ex Tx4-1315 w tym samym miejscu. |
![Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Ty 830 ex Cukrownia Zbiersk na terenie Muzeum.](galerie/tomasz_wach/tn_tw194.jpg) |
Data: |
1994 r.
|
Lokomotywa: | Ty 830
|
Miejsce: | Sochaczew
|
Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Ty 830 ex Cukrownia Zbiersk na terenie Muzeum. |
![Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Px29-1704 z pociągiem na terenie Muzeum.](galerie/tomasz_wach/tn_tw196.jpg) |
Data: |
1994 r.
|
Lokomotywa: | Px29-1704
|
Miejsce: | Sochaczew
|
Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Px29-1704 z pociągiem na terenie Muzeum. |
![Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - PKS3 z pociągiem.](galerie/tomasz_wach/tn_tw197.jpg) |
Data: |
1994 r.
|
Lokomotywa: | PKS 3
|
Miejsce: | Sochaczew
|
Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - PKS3 z pociągiem. |
![Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Ty 830 z pociągiem.](galerie/tomasz_wach/tn_tw198.jpg) |
Data: |
1994 r.
|
Lokomotywa: | Ty 830
|
Miejsce: | Sochaczew
|
Impreza wąskotorowa w Sochaczewie - Ty 830 z pociągiem. |
![Tr12-25 w Limanowej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw157.jpg) |
Data: |
1995 r.
|
Lokomotywa: | Tr12-25
|
Miejsce: | Limanowa
|
Tr12-25 w Limanowej. |
![Tr12-25 z TKt48-191 w Suchej Beskidzkiej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw160.jpg) |
Data: |
1995 r.
|
Lokomotywa: | Tr12-25
|
Miejsce: | Sucha Beskidzka
|
Tr12-25 z TKt48-191 w Suchej Beskidzkiej. |
![Tr12-25 w Suchej Beskidzkiej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw161.jpg) |
Data: |
1995 r.
|
Lokomotywa: | Tr12-25
|
Miejsce: | Sucha Beskidzka
|
Tr12-25 w Suchej Beskidzkiej. |
![Tr12-25 w Suchej Beskidzkiej.](galerie/tomasz_wach/tn_tw162.jpg) |
Data: |
1995 r.
|
Lokomotywa: | Tr12-25
|
Miejsce: | Sucha Beskidzka
|
Tr12-25 w Suchej Beskidzkiej. |
![Ol12-7 w lokomotywowni Kraków Płaszów.](galerie/tomasz_wach/tn_tw195.jpg) |
Data: |
1995 r.
|
Lokomotywa: | Ol12-7
|
Miejsce: | Kraków
|
Ol12-7 w lokomotywowni Kraków Płaszów. |