Parowozy przy pracy trakcyjnej |
MD Skierniewice |
 |
Zdejmowanie lub zakładanie
zestawów kołowych parowozu Ty2 podczas naprawy
rewizyjnej w MD Skierniewice. |
|
|
MD Kłodzko |
 |
TKt48-191 wraz z
TKt48-67, MD Kłodzko, wrzesień 1990 |
 |
Czyszczenie rur
ogniowych w TKt48-99 (MD Kłodzko, wrzesień 1990). |
 |
TKt48-99 w Kudowie
Zdroju, koniec lat osiemdziesiątych. |
 |
Pt47-112 na moście w
Kłodzku. Po lewej stronie widoczny przyczółek mostowy
(Bruckenkopf), w którym znajdowało się archiwum
kłodzkiej parowozowni. Wrzesień 1990 r. |
 |
Pt47-112 i TKt48-173 w
Kłodzku, wrzesień 1990 r. |
 |
TKt48-173 w Kłodzku,
wrzesień 1990 r. |
 |
Pt47-112 wjeżdża na
obrotnicę, wrzesień 1990 r. |
 |
Pt47-112 na obrotnicy,
wrzesień 1990 r. |
 |
Pt47-112 na obrotnicy,
wrzesień 1990 r. |
 |
TKt48-67 w Kłodzku,
grudzień 1990 r. |
 |
TKt48-99 na jeszcze
niezelektryfikowanym szlaku do Międzylesia (grudzień
1990 r.). |
 |
A tak wygląda obecnie
parowozownia Kłodzko (luty 2001 r.). |
MD Jaworzyna Śląska |
 |
Ty42 w Bolkowie (luty 1991) |
 |
Marciszów, luty 1991. |
 |
Ty42-1 w Marciszowie, luty 1991. |
 |
Ty42-1 zjeżdża do Jaworzyny
Śląskiej z defektem sprężarki (marzec 1991). |
 |
Ty42-1 na stacji Strzegom Miasto,
marzec 1991. |
 |
Ty42-1 na strzegomskiej estakadzie
(marzec 1991). |
 |
Ty42-1 w Strzegomiu. |
 |
TKt48-173 w Jaworzynie, luty 1991
r. |
 |
Ty42-1 już na wachlarzu
jaworzyńskiej parowozowni (marzec 1991). |
 |
Nabór wody dla Ty42-1 w Jedlinie
Zdroju (lipiec 1991). |
 |
Ty2-81 na obrotnicy jaworzyńskiej
parowozowni. |
 |
Ty2-305 na obrotnicy lokomotywowni
w Kamieńcu Ząbkowickim. |
 |
Ty2-81 z pociągiem zdawczym
relacji Ścinawka Średnia - Radków na stacji
początkowej (20.03.1991). |
 |
Ty2-81 z pociągiem zdawczym w
miejscowości Ratno Dolne (20.03.1991). |
 |
Ty2-81 ze zdawką już w Radkowie
(20.03.1991). |
 |
Ty42-1 w Świdnicy, lipiec 1991 r. |
 |
Ty42-1 w Zagórzu, lipiec 1991 r. |
 |
Ty2-81 i TKt48-173 na terenie
jaworzyńskiej parowozowni. |
 |
Ty42-1 przy peronie stacji w
Kamieńcu Ząbkowickim, czerwiec 1991 r. |
 |
Ty42-1 i Ty2-305 w Jaworzynie
Śląskiej, czerwiec 1991 r. |
 |
Ty2-305 w Kamieńcu Ząbkowickim. |
 |
Ty2-305 w Marciszowie, czerwiec
1991 r. |
 |
TKt48-173 z pociągiem do Kamieńca
Ząbkowickiego, czerwiec 1991 r. |
 |
Ty42-1 w Wałbrzychu, lipiec 1991
r. |
 |
Pt47-112 w peronach stacji
Jaworzyna Śląska, maj 1992 r. |
 |
Ok1-325 i Tr5-65, oba parowozy
jeszcze przed renowacją, oraz tender 22D2 na peronie
jaworzyńskiej szopy, czerwiec 1991 r. |
MD Kępno |
 |
Spotkanie z TKt48 w Kępnie (marzec
1991). Po lewej TKt48-137, po prawej TKt48-25. |
 |
TKt48-87 na terenie parowozowni w
Kępnie. |
 |
TKt48-? i pług odśnieżny. |
 |
TKt48-137 na stacji Mroczeń,
położonej na linii do Namysłowa. |
 |
TKt48-137 na stacji Bukowa Śląska
na linii do Oleśnicy. |
 |
Ten sam pociąg na tej samej
stacji. |
 |
TKt48-? na stacji Syców. |
 |
TKt48-137 w Oleśnicy. |
 |
TKt48-? na stacji w Namysłowie. |
 |
TKt48-? na stacji w Namysłowie. |
MD Ełk |
 |
15.09.1989 - Ty42-9 z MD Olsztyn z
wykolejoną osią toczną. |
 |
Operacja naprowadzania kół na
szyny za pomocą wkolejnicy. Parowóz jeszcze tego samego
dnia poprowadził powrotny kurs pociągu pospiesznego
"Pogoria". |
 |
Wnętrze hali parowozowni w Ełku.
Od lewej Ty2-1258, Ol49-61 i Ty2-? (1989 r.). |
 |
Hala ełckiej parowozowni - na
zdjęciu m.in. Ol49-27 i Ty2-1258 (1989 r.). |
 |
Ol49-15 na wachlarzu MD Ełk
(27.09.1989 r.). |
 |
Ty42-96 z MD Olsztyn w ełckiej
parowozowni (27.09.1989 r.). |
MD Przeworsk |
 |
Ostatni przejazd pociągu
obsługiwanego trakcją parową na linii Przeworsk -
Bełżec. Stacja Zagrody, maj 1991. |
 |
Ol49-65 z ostatnim pociągiem
parowym na linii Przeworsk - Bełżec. |
 |
Wodowanie Ol49-65 na szlaku. |
 |
Na jednej ze stacji z
interesującą poczekalnią urządzoną w starym wagonie. |
 |
Na jednym z mostów. |
 |
Ol49-65 w Bełżcu. |
 |
Ol49-65 na szlaku. |
 |
Na stacji w Przeworsku. |
MD Sierpc |
 |
Ol49-85 przed halą sierpeckiej
parowozowni (28.08.1989 r.) |
 |
Ol49-11 w Sierpcu (29.08.1989 r.) |
 |
Ol49-78 w Sierpcu (29.08.1989 r.) |
 |
Ol49-21 w Sierpcu (30.08.1989 r.) |
 |
Ol49-107 w Sierpcu (30.08.1989 r.) |
 |
Ol49-64 i Ol49-85 w Sierpcu
(30.08.1989 r.) |
 |
Wodowanie parowozu Ol49-107, Toruń
Kluczyki, 30.08.1989 r. |
 |
Ol49-64 i Ol49-3 w Sierpcu
(31.08.1989 r.) |
 |
Ol49-64 w Sierpcu (31.08.1989 r.) |
 |
Ol49-21, Ol49-3, Ol49-64 i Ol49-111
w Sierpcu (5.09.1989 r.) |
 |
Ol49-84 w Sierpcu (7.09.1989 r.) |
 |
Ol49-85 na kanale w Sierpcu
(7.09.1989 r.) |
MD Gniezno |
 |
Nawęglanie Ty43-111, koniec lat
osiemdziesiątych. |
 |
Gnieźnieńskie Ty43-96 i Ty43-111,
koniec lat osiemdziesiątych. |
 |
Ty43-111 w Janowcu Wielkopolskim
(10.09.1997). |
 |
Ty43-111 na kanale oczystkowym. |
 |
Ty43-92 i -96 na wachlarzu
gnieźnieńskiej parowozowni. |
|
|
MD Zagórz |
 |
Porządnie zmrożony Ty2-397 w
Łupkowie (1989 r.). |
 |
Ty2-810 z MD Zagórz (12.02.1989). |
 |
Ty2-810 w Zagórzu, 12.02.1989 r. |
 |
Ty2-422 w Zagórzu, 12.02.1989 r. |
 |
Ty2 w Zagórzu. |
|
|
MD Wolsztyn |
 |
Jedna z flagowych maszyn
wolsztyńskiej parowozowni przed laty - Ty42-40 (1988
r.). |
 |
Ty42-40 i jedna z oelek (-81?). |
 |
Ok22-31. |
|
|