Nowości... |
 |
Luty 1990 w MD Bydgoszcz... |
 |
Czyszczenie dymnicy Ty42-119. |
 |
Ty42-119 na kanale oczystkowym. |
 |
119 w całej okazałości. |
 |
Ty42-37... Rzadko spotykany tender
beczkowy na wózkach 2XT. |
 |
Dostrzegalna nienaganna prezencja maszyny... |
 |
Narada przy Ty42, obok SP45... |
 |
Regulacja sprężarki. |
 |
Sezon grzewczy jeszcze trwa - obok
parowozu sprzęgi ogrzewania parowego. |
 |
Ty42-37 wyjeżdża z dołu do nawęglania. |
 |
2 czerwca 1990 roku - Ok1-359 z pociągiem
specjalnym we Wronkach. |
 |
Wronki - pociąg specjalny z Ty3-2. |
 |
Obok pięknego budynku dworca... |
 |
Manewry przy składzie. |
 |
Jawor, czerwiec 1991 roku - Ty42-1. |
 |
Czerwiec 1991 - Ty42-1 w Roztoce. |
 |
Jaworzyna Śląska, marzec 1991 - prace
renowacyjne przy Tr203-296. |
 |
Po długoletnim pobycie na złomowisku w
Chróścinie Nyskiej również tender nie wygląda
najlepiej... |
 |
Ciąg dalszy prac. |
 |
Marzec 1991 - wylewanie... |
 |
... i transport nowej panewki. |
 |
Jaworzyna Śląska, marzec 1991 - pociąg
do Marciszowa z Ty2-81. |
 |
Marzec 1991 - Ty2-81. |
 |
Ty2-81 w Strzegomiu, marzec 1991. |
 |
Ty2-81 w Bolkowie, marzec 1991. |
 |
Ty2-81 i TKt48-173 w Jaworzynie Śląskiej,
marzec, 1991. |
 |
TKt48-137 z MD Kępno w Oleśnicy, marzec
1991. |
 |
Luty 1990, Bydgoszcz. Tender 32D43-208
należący do Ty42-37... |
 |
Bydgoszcz - tender 32D43-208 (!) przy
innym parowozie. Dwa tendry o tym samym oznaczeniu - w
jednym miejscu. |
 |
Marzec 1991 - wodowanie Ty2-81 w
Marciszowie. |
 |
Ty2-81 pije... |
 |
A tu się już ulało... |
 |
Ty42-1 na wiadukcie nad drogą krajową
do Jeleniej Góry, szlak Strzegom-Marciszów. |
 |
2 czerca 1990 r., lokomotywownia Poznań
Gł. Towarowa - tabliczka fabryczna na tendrze 26D5
wyprodukowanym w... ZNTK Bydgoszcz. |
 |
Widok ogólny tendra parowozu Ty5-16. |
 |
Ty2 o nieustalonym numerze, ze
zdemolowanym na skutek bliżej nieokreślonego uderzenia
tyłem tendra. |
 |
Ty5-10. |
 |
Przód Ty5-16. |
 |
Nowe Skalmierzyce, marzec 1990 roku.
Punkt złomowania parowozów na terenie dawnej
parowozowni. Na zdjęciu tender od Ol49. |
 |
Złomowana Ol49... |
 |
Oczekująca na palnik Ol49-110 z MD
Jarocin. |
 |
Ty2-1338 z MD Wolsztyn... |
 |
Kolejna wolsztyńska maszyna, Ty2-160,
"przyozdobiona" przez fanów U2. |
 |
Ty2-339 z MD Kępno. |
 |
Skierniewice, maj 1990 roku. Małaszewicki
Ty2-1007 obok należącego do PSMK TKb 10672. |
 |
TKb 10672. |
 |
TKb "przymierzony" do tendra od
Ty2. |
 |
Naprawa rewizyjna Ty2-841 z MD Siedlce. |
 |
Ty2-841 na podnośnikach Beckera. |
 |
Ty2-1007 na obrotnicy. |
 |
Ty2-841. |
 |
Ty2-841. |
 |
Ty2-1007. |
 |
Ty2-1007. |
 |
Oelka o nieustalonym numerze. |
 |
Sierpecka Ol49-85. |
 |
Wstawiona do szopy salonka. |
 |
Schowany Ty2-1309. |
 |
Ex-mazutowy tender od Ty2-841. |
 |
Szykowana do naprawy oelka - z MD Sierpc? |
 |
Ty2-1309 obok żurawia. |
 |
Wyprawa załogi parowozowni Jaworzyna Śląska
do Zębca, czerwiec 1991 roku. Pracownicy niosą korbowód
i drążek mimośrodowy dla kompletowanej w Jaworzynie Ok1-325. |
 |
Smutne, leżące na boku resztki Ok1. |
 |
Przerażająca panorama złomowiska. |
 |
Straszliwie zmasakrowane Ok1. |
 |
OKl27 i Ty45. |
 |
Wywrócony na bok Tr203. |
|
|